dimecres, 16 de maig del 2012

Oksana: una artista en el nostre institut.


Oksana Sabaldahs, alumna de 4t A del centre, és una xica discreta. Però quan es posa a pintar és impossible que passe desapercebuda: sensibilitat, força interior, destresa i qualitat s’uneixen en les seues obres per mostrar-nos realment què porta endins.
Aquest mes de maig Oksana ha estat guardonada amb una menció honorífica en el Concurs de pintura jove IES Ximén d’Urrea per la seua obra My Self. En aquesta edició s’hi presentaven més de 90 obres, totes de gran nivell.

  • Què ha suposat per a tu aquest premi?
    M'ha fet molta il.lusió. És sempre un estímul saber que la teua tasca és reconeguda. M'anima a continuar en el món de la pintura
  • Des de quan et dediques a pintar?
  • Des de menudeta. Es pot dir que des que tinc consciència, ja, ja... però en realitat vaig començar a pintar de debò quan tenia 5 anys.
  • Quines tècniques utilitzes?
  • Normalment a llapis quan en ve la inspiració, carbonet o en un llenç.
  • Tens alguna formació artística? Acadèmies, etc...
  • De moment, cap. Tinc intenció d’incorporar-me al batxillerat artístic el curs vinent i seguir fent el que m’agrada: pintar.
  • Tens a la família tradició artística?
  • La veritat és que no. Tan sols un cosí meu fa graffitis
  • T’agradaria dedicar-te a la pintura o només ho veus com un hobby?
  • M’encantaria dedicar-m’hi perquè m’agrada i ho faig molt bé, almenys això diu la gent.
I tant que ho diuen! Tant els companys i companyes de classe com les professores del departament de Plàstica saben ben bé de la talla artística d’aquesta jove. Des d’ací l’animem a perseguir el seu somni.
Noelia Egea i Claudia Moreno 4t A